Dkaraamgordijnen worden in Nederland gemaakt
 

Veel gestelde vragen

Is de code van mijn dakraam erg belangrijk?
Ja, zeker! Er zijn zeer veel maten en modellen per dakramen merk verkrijgbaar. Het gordijn voor uw dakraam wordt op maat gemaakt en moet precies passen, vandaar dat wij echt een juiste code nodig hebben.
 
Ik kan geen code kan vinden op mijn dakraam wat moet ik doen?
Vaak staat de code van het dakraam bovenop het draaiende gedeelte of achter een rood klepje in het kozijn. Indien u niets kunt vinden, vernemen wij graag de bijzonderheden van het dakraam; de maten van de ruit en het kozijn, de greep, het scharnier, enz. Een foto kan ook helpen om ons een
idee te geven over wat voor dakraam het gaat. Komt u er niet uit? U kunt ons ook bellen en een beroep doen op onze kennis!

Kan ik mijn gordijn terug sturen?
Rolux maakt ieder gordijn op maat en dus speciaal voor onze klanten, daarom is het niet zomaar mogelijk om een gordijn retour te zenden. Indien het gordijn niet goed werkt, dan zorgen wij voor een oplossing, zelfs na de garantieperiode van 2 jaar!
 
Ik vind het moeilijk om een kleur te kiezen...
Weet u niet zeker wat voor stof het mooiste bij uw interieur past? Maak dan gebruik van onze gratis kleurenstalen! U kiest de kleuren uit die u in het echt wilt bekijken en wij sturen deze snel naar u toe, zodat u de juiste keuze kan maken.
 
Wanneer en hoe ontvang ik het bestelde dakraamgordijn in huis?
Alle Rolux gordijnen worden in Nederland, door Rolux medewerkers, gemaakt en kunnen dus snel via de pakketdienst verstuurd worden. Binnen enkele dagen ontvangt u uw bestelling thuis.
 
Hoe betaal ik mijn gordijnen?
Nadat u uw keuze heeft gemaakt, de code heeft ingevoerd en de stof heeft gekozen, kunt u uw bestelling meteen betalen met ideal. Kunt of wilt u niet via ideal
betalen dan is er ook een optie om het factuur bedrag op een later tijdstip over te maken. Wij versturen na betaling de bestelling, zodat er aan de deur niet
afgerekend hoeft te worden.